Son Güncelleme: 19 Ağustos 2016 16:16 Sungurlu Belediyesi’nde kurulan “Beyaz Masa” ile hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor.
Beyaz masa ile bir çok belediye hizmetine belediyeye gelmeden internet üzerinden veya telefonla arayarak ulaşma imkanı sunuyor.
Hizmete giren Beyaz Masa, mesai gün ve saatleri içerisinde bölge halkına hizmet veriyor. Beyaz masa sayesinde, vatandaşlar istek ve şikayetlerini belediyeye iletiyor.
Sungurlu halkının belediye hizmetlerine en kolay ve en konforlu şekilde ulaşması için her türlü imkanı kullandıklarını ifade eden Sungurlu Belediye Başkanı Abdulkadir Şahiner, teknolojinin sunduğu imkanları kullanarak, bir çok hizmeti ulaşılabilir duruma getirdiklerini söyledi.
Beyaz masa, bizzat başvuran kişi veya kurumlarla ilgilenme, onları talepleri doğrultusunda yönlendirme ve başvurularına anında çözüm üretme birimidir diyen Başkan Şahiner, “364-3110808 nolu telefon ve 214 dahili numara ile direk ulaşabilecek beyaz masa; Çağdaş iletişim teknolojilerinden en ileri düzeyde faydalanıp, vatandaşımıza daha kaliteli ve hızlı hizmet sunmayı amaçlamaktadır. Vatandaş memnuniyeti amaçlı çalışan beyaz masa, 2 personel ile mesai saatleri içerisinde telefonla , internet üzerinden de 24 saat hizmet vermektedir. Halkla ilişkiler uzmanı eğitimi almış kişiler tarafından, gelen her türlü başvurunun incelendiği, ilgili birimlerle ya da kurumlarla irtibata geçilerek başvurulara çözüm bulunduğu ve neticenin başvuru sahibine iletildiği çözüm noktasıdır. Beyaz Masa aslında bir halkla ilişkiler hizmetidir. Göreve geldiğimiz günden bugüne ‘Bugün git, yarın gel’ ve somurtkan belediye çalışanı gibi sıkıntıların hepsini aştık. Amacımız bölgemizde ve Türkiye’de güler yüzüyle, hoş sohbetiyle ve anında hizmetiyle örnek bir belediye olmak. İnşallah Şirin İlçemiz Sungurlu’nun bu yönlerini de Türkiye’ye duyurmak için elimizden gelen fedakarlığı ve çalışmayı yapacağız. Sungurlumuza ve vatandaşlarımıza hayırlı olması dileğiyle.” dedi.İHA