Son Güncelleme: 7 Kasım 2016 20:07 Samsun, Ordu, Çorum, Amasya ve Sinop illerindeki elektrik aboneleri mobil uyumlu yeni web sitesi ile talep ve şikayetlerini daha hızlı ve kolay iletilebilme imkanına kavuştu.
Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş.( YEDAŞ), müşterilerin elektrik dağıtım hizmetleri ile ilgili merak ettikleri bilgiye daha hızlı ulaşabilecekleri, öneri, talep ve şikayetlerini bildirebilecekleri yeni bir web sitesi tasarladı. Öneri, talep ve şikayet formları yeniden düzenlendi. Müşteri destek hattı altında, dağıtım hizmetinden faydalanmak isteyenler tarafından merak edilen soruların detaylı cevaplarına yer verildi.
Talep ve şikayetler daha hızlı, kolay iletilebiliyor
YEDAŞ’tan yapılan açıklamada, “Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde yaklaşık 3 milyon müşteriye daha nitelikli ve sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla inovasyon, teknoloji, şebeke yatırım çalışmaları ile gelişen Yeşilırmak Elektrik Dağıtım A.Ş. web sayfamız da yeniledi. Sektör dinamiklerini ve müşteri beklentilerini de değerlendirerek mobil uyumlu, zengin içerikli, kullanımı kolay yeni web sitesini yayına aldık. Yenilenen web sitesinde, öneri, talep, şikayetler; arıza bildirim, kaçak ihbar formları; sokak aydınlatma şikayetleri ana sayfada kolay ulaşılabilecek şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca öneri, talep ve şikayet, arıza bildirimi, kaçak ihbarı formları müşterilerin dosya ekleyebileceği şekilde düzenlenmiştir. Müşteri destek hattı, sayfa ziyaretçilerinin dikkatini çekmek, zaman kaybetmeden istedikleri bilgiye ulaşmalarını sağlamak amacıyla ana sayfada üst tarafta konumlandırılmıştır. Yenilenen web sayfası mobil uyumlu olmakla birlikte YEDAŞ186 mobil uygulama ile de entegre çalışmaktadır” denildi.