Son Güncelleme: 27 Ocak 2017 19:06 Hitit Üniversitesi Çorum Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hastaların istek ve şikayetlerinin anlık alınması için “Whatsapp Şikayet Hattı”oluşturuldu.
“Whatsapp Şikayet Hattı” hakkında açıklamalarda bulunan Hitit Üniversitesi Çorum Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Yrd. Doç. Dr. Sinan Zehir, uygulama ile hastaların dilek ve şikayetlerini anlık olarak alıp çözüm üretebilmeyi amaçladıklarını belirterek, bu amaçla da bir telefon numarası belirleyip Whatsapp Şikayet Hattı oluşturduklarını söyledi.
Hastaların dilek ve şikayetlerini 24 saat boyunca bu hatta iletebileceklerini dile getiren Yrd. Doç. Dr. Zehir, “Biz de hastalarımızın dilek ve şikayetlerinden hemen haberdar olup ivedilikle çözüm yoluna gideceğiz. Bu uygulama da Türkiye’de ilk olarak hastanemizde başlatılıyor. Bu anlamda da bir örnek teşkil edeceğini düşünüyoruz. Hasta ve hasta yakınlarının duyarlılıkları ile de ciddi mesafeler kaydedileceğini planlamaktayız” dedi.
Diyaliz sorunu 1 Şubat’ta çözlüyor
Diyaliz hizmeti hakkında da açıklama da bulunan Başhekim Zehir, “Hastanemizde bir tane diyaliz servisi bulunmaktadır. Bu servisimizde mesai saatleri içerisinde hizmet vermekteydik. Ancak bu günlük işlerini yapan memur, işçi veya başka alanlarda çalışan insanlarımız için sorun teşkil etmekteydi. Çünkü bu hastalar gündüz saatlerinde işyerlerinde bulunmak zorundaydılar. Akşam da diyaliz hizmeti vermediğimiz için diyaliz hizmetinden mağdur oluyorlardı veya işlerini aksatıyorlardı. 1 Şubat itibariyle de burada yeni bir çözüm ürettik. Saat 16.00 ila 24.00 arasında diyaliz hizmeti verilmeye başlanacak. Hastalarımızın da bu sayede hayatlarını kolaylaştıracağız” ifadelerini kullandı.